Ne mogu da objasnim šta osjećam,ali imam pjesmu koja može...

Foto:Teespring

Zdravo svima!
Nakon duge pauze,vraćam se blogovanju! Da budem iskrena,mnogo mi je nedostajalo blogovanje.Nedostajalo mi je dijeljenje važnih i lijepih uspomena i stvari koje mi upotpunjuju život.
Zato se danas ponovo okrećem blogovanju.Danas pričamo o muzici.Toj mističnoj magiji koja kroz nas prozuji kao osvježavajući ljetnji povjetarac.Pričaćemo o nekim od mojih omiljenih pjevača i pjevačica,pjesama i prenosa uživo i,uopšteno,o muzici kao terapiji i lijeku za sve.

Pa,da počnemo sa osnovama.


1)Muzički prenosi uživo.

Dok učim ili se odmaram,uvijek volim da slušam neku muziku.Pomaže u koncentraciji,a i opušta ako znate da izaberete.Za opuštanje,preporučila bih"ChilledCow" Jutjub kanal.Tamo možete pronaći duge prenose uživo i muziku koja će vas jednostavno smiriti i staviti vas u "zen" fazu.Takođe preporučujem i "Dreamy" i "Feardog" kanale.

2)Omiljeni pjevači/pjevačice(i poneki reper☺)

Uglavnom slušam stranu muziku,tako da će se na ovoj listi naći Sam Smith,Khalid,Drake,Adele,Ariana Grande,Billie Eilish,Alan Walker,Alessia Cara,Avicii,Cardi B,Clean Bandit,Imagine Dragons,Twenty One Pilots,Julia Michaels,Labrinth,Sia,Diplo,(LSD)Queen,i mnogi drugi.Uskoro ću sa vama podijeliti svoju plejlistu pjesam,a za koje mislim da su stvarno vrijedne slušanja.

Foto:Pinterest

Muzika je moj izlaz.Muzika je moj način bježanja.Muzika je drugi život.Muzika je sve što vam treba da pobjegnete u svijet za koji niko drugi ne zna.




Nadam se da ste uživali u ovom postu,jer to bi bilo sve za danas!Kao i uvijek,za sva pitanja i ideje za postove možete mi se obratiti u komentarima,ili na i-mejl anitasworldblog@gmail.com.
Kliknite "Subscribe dugme kako biste bili obaviješteni svaki put kada postujem,a za bonus pitanja i kritike,pridružite se našoj Viber zajednici!

https://invite.viber.com/?g2=AQBEJyC4YZfp5Uj2nhstpx5ScAnIxIzJp5dIDpd%2BzAHEDA4chg2DicWK7M%2BfWY52

Nastavite da sijate i hvala vam na divnoj podršci!Do sljedećeg čitanja!


Zagrljaji,
Anita❤

Comments