Praznične čarolije

Praznični duh je u vazduhu,u srcima,a i na ulicama.Tokom svog boravka u Kotoru,uspjela sam da svojim fotoaparatom zabilježim predivne ukrase i osvjetljenje na ulicama i u Starom gradu. Na mojoj Pinterest stranici pronaći ćete većinu slika koje ubacam u postove.


Danas želim da na vas prenesem svoj praznični duh,i da vas podstaknem da ga prenosite dalje.
A šta je ljepše i svjetlucavije od novogodišnjih ukrasa?Stakleni,prozirni,platneni,raznih oblika,boja i veličina.Bez njih,ne bi postojala radost i uzbuđenje prije kićena jelke,niti bi jelka bila posebna bez njih.Ukrasi su posebni zato što u sebi čuvaju božićnu magiju.Tu magiju moguće je stvoriti i kada ukrase napravimo sami.
Ne moraju svi ukrasi biti za jelku.Pustite mašti na volju!Sniježne kugle,figure,pahulje koje kasnije možete zakačiti na zid,a i na prozor.Sve to može u vaš dom unijeti magiju.A kod ukrašavanja takođe je važno i osvjetljenje.Ja sam svoju sobu okitila bijelim lampicama za jelku.Uveče,kada se svjetla ugase,soba izgleda udobno i te lampice liče na male vile svuda po mom zidu.
Ukras je i ljubav.Ona grije naš dom uvijek,a pogotovo u prazničnoj sezoni.To je doba godine kada se porodica okuplja i proslavlja Novu godinu,Božić i uopšte,radost života.Svi ljudi sa kojima provodimo praznike su ukrasi naše sopstvene jelke-porodičnog stabla.     



Ukrasi su svuda-u srcima,u ljudima,na jelci,na kolaču.U životu.Čekaju da ih mi pronađemo.Zato,šta više čekate?
Ostavljajte šljokice za sobom.Sijajte!

Nadam se da vam se svidio ovaj post!Kao i uvijek,za sva pitanja i predloge obratite mi se u komentarima.Do sljedećeg čitanja!
Anita❤





Comments

  1. Jako lijepo samo nasravi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!Mnogo mi znači podrška!Čitamo se u sljedećem postu!
      Anita ❤

      Delete

Post a Comment