O meni


Dobrodošli u moj mali online svijet,nastao 12. oktobra 2018. godine.

Zovem se Anita i idem u deveti razred osnovne škole.Omiljeni hobiji su mi slušanje muzike,gledanje filmova i serija i pisanje ovog bloga.Uglavnom gledam samo strane filmove i serije i slušam uglavom stranu muziku.Volim da slušam podcastove i naučne emisije su mi interesantne.Takođe sviram klavir i završni sam razred osnovne muzičke škole.
Dobijala sam mnogo pitanja o tome kako mi se javila ideja da osnujem ovaj blog,pa ću vam sada i odgovoriti na to pitanje.

Ideja da osnujem blog došla je sasvim spontano,jednog popodneva poslije škole.Tada sam se posavjetovala sa mamom o tome i odlučila da jednostavno počnem i vidim kako mi ide.Za sada sam vrlo zadovoljna sa tim kako ovaj blog napreduje.Dobijam mnogo podrške od porodice,a i prijatelja.

Nadam se da ćete uživati u mojim postovima onoliko koliko ja uživam dok ih pripremam za vas.

Do sljedećeg čitanja!
Anita❤



Comments